Zwroty towaru

Zapraszamy do kontaktu z Obsługą Sklepu, która pomoże Państwu dokonać zwrotu towaru.

Zgodnie z obowiązującymi przepisami Konsument, który zawarł Umowę sprzedaży może w terminie 14 dni od otrzymania towaru odstąpić od umowy.

W przypadku chęci odstąpienia od umowy sprzedaży prosimy o wypełnienie formularza odstąpienia od umowy i przekazanie go pocztą tradycyjną lub elektroniczną na adres sklepu.

Wzór formularza odstąpienia od umowy

Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów towaru zostały opisane w Regulaminie Sklepu - § 8 Odstąpienie od Umowy sprzedaży. 

Mechanizm obsługi zwrotów

Aby ułatwić dokonywanie i obsługę zwrotów w Sklepie Internetowym udostępniony został specjalny Mechanizm Obsługi Zwrotów.

Korzystanie z mechanizmu obsługi zwrotów nie jest wymagane, aby poprawnie dokonać zwrotu towaru.

Zwrotu zamówionych produktów można dokonać korzystając z Mechanizmu Obsługi Zwrotów lub kontaktując się bezpośrednio z Obsługą Sklepu.

W celu  dokonania zwrotu produktów korzystając z Mechanizmu Obsługi Zwrotów należy: 

  1. Zalogować się na konto użytkownika, z którego zostało złożone zamówienie.
  2. W zakładce "Moje konto" odszukać złożone zamówienie i wyświetlić jego szczegóły.
  3. Wybrać produkty, które mają zostać zwrócone i wskazać ilość sztuk do zwrotu.
  4. Podać powód zwrotu. Klient detaliczny korzystający z prawa do odstąpienia od umowy nie ma obowiązku precyzowania powodu zwrotu – wystarczy podać informacje "odstąpienie od umowy".
  5. Potwierdzić klikając w przycisk "Zwróć towar".
  6. Poczekać na potwierdzenie odebrania zgłoszenia zwrotu przez Obsługę Sklepu.
  7. W momencie akceptacji zwrotu zostanie zaktualizowany jego status na "Oczekiwanie na paczkę".
  8. Wysłać paczkę ze zwracanymi produktami na adres:
    Firma Handlowa Velo Sport Janusz Etgens
    ul. Grunwaldzka 27, 34-600 Limanowa
  9. W momencie gdy paczka zostanie odebrana Klient zostanie powiadomiony o zmianie statusu zwrotu drogą elektroniczną.
  10. Zwrot kosztów zostanie przekazany Klientowi w formie ustalonej z Obsługą Sklepu po otrzymaniu zwracanych produktów od Klienta.

Prosimy o dołączenie do paczki wraz ze zwracanymi produktami:

  1. Wydrukowanego dokumentu zwrotu, który zostanie wygenerowany przez system Sklepu Internetowego - ułatwi to Obsłudze Sklepu realizacje zwrotu i przyspieszy cały proces.
  2. W przypadku korzystania z prawa do odstąpienia od umowy przez Klienta Detalicznego - podpisanego formularza odstąpienia od umowy, jeśli nie zostało ono wcześniej przekazane.


Aktualny stan zgłoszenia zwrotu można sprawdzić w zakładce "Moje konto / Zwroty Produktów" po zalogowaniu się na konto użytkownika w Sklepie Internetowym.

Dokument zwrotu, po zaakceptowaniu zwrotu, dostępny jest w zakładce "Moje konto / Zwroty Produktów" w formacie PDF.

Zwrotu produktów przy pomocy Mechanizmu Obsługi Zwrotów można dokonywać jedynie dla zrealizowanych zamówień. W przypadku chęci anulowania lub modyfikacji zamówienia, które nie zostało jeszcze zrealizowane, należy niezwłocznie skontaktować się z Obsługą Sklepu.

Mechanizm obsługi zwrotów dla danego zamówienia dostępny jest przez 14 dni od daty zmiany statusu zamówienia na "Zrealizowane".